hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| 10 سال پژوهش برای تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه (س)

قم| 10 سال پژوهش برای تولید فیلم سینمایی حضرت معصومه (س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: عوامل تولید فیلم فاخر حضرت معصومه (س) به مدت زمان 10 سال در زمینه زندگی حضرت معصومه مطالعه داشتند.

به گزارش رویداد ایران، حجت الاسلام مهدی احمدی در نشست خبری که در پژوهشکده علامه طباطبایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: همه ما می دانیم که در طول تاریخ اسلام اهل بیت (ع) اهمیت ویژه ای به شعر می دادند و دلیل آن هم تاثیرگذار بودن این هنر در آن زمان بود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از موثرترین هنرها هنر سینماست، تصریح کرد: جواد افشار یکی از هنرمندان انقلابی است که دغدغه تولید اثری در شان حضرت معصومه (س) را سال هاست در سر دارد. 

معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: صبح امروز عوامل تولید این فیلم سینمایی با حضور در حرم بانوی کرامت و زیارت بارگاه ملکوتی ایشان اذن گرفتند که بتوانند اثر فاخری را در نهایت صحت و سلامت به تولید برسانند.

وی با عنوان اینکه تولید این فیلم فاخر دارای یک عقبه ده ساله مطالعاتی است، بیان کرد: دغدغه مشترک تمام عوامل این فیلم تولید اثری فاخر پیرامون حضرت معصومه(ص) با ویژگی‌های بین‌المللی است
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد